Sinpaş, ‘Süpermarkalar 2016 Türkiye’ araştırmasında gayrimenkul kategorisinde özel sektörün tek ‘Süper Markası’ seçildi. Şirket, uzman jüri ve halkoylaması ile belirlenen ‘Süper Marka’ unvanına ikinci kez layık görülerek, büyük bir başarıya imza attı.
Dünya genelinde 89 ülkede iki yılda bir yapılan ve farklı sektörlerdeki en başarılı markaların değerlendirildiği Superbrands kapsamında ‘Süpermarkalar Türkiye 2016’ sonuçları açıklandı. Gayrimenkul sektörünün yenilikçi ve öncü markası Sinpaş, gayrimenkul kategorisinde özel sektörün tek ‘Süper Marka’sı seçilme başarısını gösterdi. Sinpaş, 2014 yılında yapılan değerlendirmede de ‘Süper Marka’ seçilmişti.
Türkiye’de bu yıl altıncısı gerçekleştirilen Superbrands değerlendirmesinde 4986 marka arasından 1148 marka aday olarak belirlendi ve 181 marka ‘Türkiye’nin süper markası’ olmaya hak kazandı. Aday markalar, konusunda uzman jüri tarafından değerlendirildi ve 300 marka halk oylamasına kaldı. Nielsen 300 marka için İstanbul, Ankara ve İzmir’de 18-56 yaş ve tüm SES gruplarında 1638 kişi ile yüz yüze görüşerek tüketici değerlendirmesini gerçekleştirdi. Bütün çalışmalar sonucunda 181 marka Türkiye’nin Süpermarkaları arasında yer aldı.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.