Önceki yıllarda; Howard Gardner’ın ‘Geleceği İnşa Edecek 5 Zihin’, Daniel Gilbert’in ‘Mutluluk Üzerine Çeşitlemeler’, Philip Delves Broughton’un ‘Harvard Business School’da Size Ne Öğretirler?’, Philip Kotler’ın ‘Pazarlama 3.0’, Ruth Spellman’ın ‘Yeni Liderlik’ ve Rita Gunther McGrath’in ‘Rekabet Avantajının Sonu’, İtamar Simonsan ve Emanuel Rosen’in kaleme aldığı ‘’Yeni Tüketici’’ kitaplarını Türk okuyuculara kazandıran Sinpaş GYO, bu yıl 9. Kitabı olarak Dr.Byron Sharp’ın ‘Markalar Nasıl Büyür?’ kitabını iş dünyasıyla buluşturuyor.
Profesör Dr. Sharp, kitabında pazarlama alanında sınırların dışına çıkan bir yaklaşıma odaklanıyor. Bunun sebebi ise; ‘Markalar Nasıl Büyür?’ün pazarlama stratejilerini ve uygulamalarını bilimsel kurallarla açıklayan ilk yayın olması. Satın alma davranışları ve marka büyümesine odaklanan kitap, klasikleşmiş pazarlama kitaplarının aksine gerçek verilere dayanıyor. Kendi dilinde Oxford Üniversitesi Yayınları tarafından basılan kitap, masa başında oluşturulan teorileri veya tek bir vaka incelemesinden alınan sonuçları değil onlarca ülkedeki yüzlerce ürüne dair bilgileri temel alıyor. ‘Markalar Nasıl Büyür?’ bu anlamda bir ilk.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.