Raffles İstanbul, ana destekçisi Mastercard ile benzersiz bir projeyi hayata geçiriyor. Lüks bir alışveriş caddesi olarak tasarlanmış “Masters of Design” (MOD)’da seçkin yerel tasarımcı markalarını bir araya getiren Raffles İstanbul, 11 Şubat-9 Mart tarihleri arasında moda tutkunlarına eşsiz bir atmosferde nitelikli alışveriş yapma fırsatının yanı sıra sürpriz deneyimler ve ikramlar da sunacak.
Şehrin panoramik manzarasını kucaklayan Raffles İstanbul, sahip olduğu eşsiz özellikleri benzersiz bir projeyle taçlandırıyor. Mastercard’ın desteğiyle hayata geçirdiği “Masters of Design” (MOD) adlı projeyle Raffles İstanbul, seçkin yerel tasarımcıları “prestijli bir alışveriş caddesinde” buluşturuyor.
Ünü ülke sınırlarını aşmış yerel zanaatkârların ilham verici markalarına şehrin kalbindeki özel bir lokasyonda, tek bir çatı altında kolayca ulaşma imkânı tanıyan MOD, 11 Şubat-9 Mart tarihleri arasında Raffles İstanbul’un B1 katında dünyanın dört bir yanından ziyaretçileri ağırlayacak.
Uğurhan Akdeniz Event Design & Production tarafından yaratılan MOD’nin seçkin marka yelpazesi arasında; Bago, Eli Peacock, Fonfique, H by Hakaan Yıldırım, Juju, Lug Von Siga, Muse for All, Raisa Vanessa ve Sorbe yer alacak.
Bir ay boyunca markalar en yeni koleksiyonlarını özenle sergileyip satışa sunarken, projenin resmi destekçileri Cosmetic Club ve Reis Kuyumculuk ise kendilerine ayrılmış özel bölümlerde satışın yanı sıra çeşitli deneyimler de gerçekleştirecek.
Raffles İstanbul’un gözde restoranı İsokyo, imza lezzetleriyle moda tutkunlarına alışveriş sırasında gastronomi şöleni yaşatacak.
Stil danışmanlığı seansları ve marka kurucularının hikaye anlatımlarıyla zenginleştirilmesi planlanan MOD, alanının en iyilerini rafine zevklere gönül vermiş kişilerin karşısına çıkaracak.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.