Radisson Hotel Group, 2021’de EMEA bölgesinde 50’yi aşkın otel imzasına ve 30’a yakın açılışa ulaşarak EMEA portföyünde önemli genişleme adımlarıyla başarılı bir üçüncü çeyreğe imza attı.
Radisson Hotel Group, beş senelik iddialı büyüme ve dönüşüm planını uygulamayı sürdürüyor. Radisson Hotel Group’un güçlü stratejik büyüme ve dönüşüm planı, zor bir süreç sonrasında şirketin hızlı bir şekilde toparlanmasına imkan sundu. Kovid-19 pandemisinin başlangıcından bu yana Radisson Hotel Group, yalnızca Çin’de kesinleşen 100 otel anlaşması da dahil olmak üzere dünya genelinde 250’yi aşkın otel anlaşması gerçekleştirerek önemli büyümeye imza attı.
Global İş Geliştirme Başkanı Elie Younes konuya ilişkin açıklamasında, “Girişimlerimiz konuklarımızı ve yatırım ortaklarımızı da çok yakından ilgilendiriyor. Çalışanlarımıza ve markalarımıza duydukları güven için yatırımcılarımıza minnettarız. Seyahat sektöründe yavaş yavaş bir toparlanma sürecine girdiğimiz bugünlerde, konuklarımıza daha fazla seçenek sunmaya ve yatırımcılarımıza daha fazla fırsat yaratmaya devam etmeye kararlıyız.” diye konuştu.
Yatırımcıların, iş ortaklarının ve konukların tercih ettiği marka olma taahhüdüne devam eden Radisson Hotel Group, 2021 yılından
başından bu yana EMEA’da 50’yi aşkın otel anlaşması imzaladı. Grubun 2021’in 3. çeyreğinde ulaşılan önemli kilometre taşları ise şu şekilde açıklandı:
– Londra’da bulunan ilk Radisson RED oteli Radisson RED London Greenwich The O2 açıldı.
– Beşi yazın açılan yedi yeni otel anlaşmasıyla 1600 odaya yükselerek Fas’ta güçlü bir genişleme performansı gösterdi. Grup böylece Fas portföyündeki otel sayısını 10’a yükseltirken ülkede 2025’e kadar faaliyette ve gelişmekte olan 15 otele ulaşma stratejisine hız kazandırdı.
– Grup, Thakher City’de yaklaşık 1000 oda ve rezidans ile Mekke, Suudi Arabistan’daki varlığını iki katına artırdı.
– Grup, Sochi, Rusya’da ikinci Radisson Collection oteli için anlaşma yaptı ve Milano ve Sevilla’da iki olağanüstü Radisson Collection otelinin açılması ile bu marka altında ilk kez İspanya’ya girmiş oldu ve İtalya’daki varlığını genişletti.
– Radisson Inpiduals markası, tanıtımının yapıldığı zamandan bu yana geçen bir yıl içinde Yunanistan’daki ilk Radisson Inpiduals tesisi olan Anda Hotel Athens dahil EMEA’da 20’den fazla otele ulaşarak hızlı bir küresel genişleme performansı sergiledi.
Radisson Hotel Group, BM COP26 konferansına çok kısa bir süre kala, konaklama sektöründeki sorumlu
toparlanmaya destek oluyor. Grubun 2025’e kadar karbon ve su ayak izini yüzde 30 azaltma hedefine uygun olarak, Radisson Hotel Group, İspanya’nın ilk LEED (Enerji ve Çevresel Tasarımda Liderlik) Hospitality Gold sertifikalı oteli Radisson Collection Hotel, Magdalena Plaza Sevilla, de dahil olacak şekilde, Radisson Collection Hotel Gran Via Bilbao, Radisson RED Hotel Dubai Silicon Oasis ve Hindistan’daki Radisson Resort – Spa Lonavala gibi yeni tesislerle portföyündeki yeşil otel sayısını yükseltiyor.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.