Porland, beyazın zarafetini yansıtan koleksiyonlarıyla NRA Show Fuarı’ndayoğun ilgi gördü

 

Türkiye’nin yenilikçi porselen üreticilerinden Porland, 18-21 Mayıs tarihleri arasında Chicago’daki McCormickPlace’de gerçekleştirilen NRA Show Fuarı’na katılım gösterdi. Bu yılki fuarda tüm Ho-Re-Ca ürün grubunun yanı sıra Lykke, Stoneware, Twilight ve Re-Gen koleksiyonlarını ziyaretçilerin beğenisine sunan Porland, 200’e yakın ikili görüşme gerçekleştirerek Kuzey Amerika bölgesine yönelik geniş bir ihracat hacmi yarattı.

Yarım asra yaklaşan tecrübesiyle dünya sofra kültürüne zarafet kazandıran Porland, 18-21 Mayıs tarihleri arasında ABD’nin Chicago şehrinde yer alan McCormickPlace’de düzenlenen NationalRestaurantAssociation Show Fuarı’nda yer aldı. Gastronomi sektöründe faaliyet gösteren uluslararası birçok markanın bir araya geldiği ve sektörün önemli etkinliklerinden biri olma niteliğine sahip fuarda en güncel koleksiyonlarıyla yer alan marka, ABD ve Kanada’daki distribütörlüklerini geliştirmenin yanı sıra bilinirlik faaliyetlerini de güçlendirdi.Stoneware, Twilight ve Re-Gen koleksiyonlarının da sergilendiği fuardaki standında Lykke koleksiyonubüyük bir beğeniyle karşılanıp şefler tarafındantam not alan Porland, beyaz renkli ürünlerinin zarafetiyle de dikkatleri üzerine topladı.

Porland standına en yoğun ilgiyi ABD ve Kanadalılar gösterdi
Kendileri açısından oldukça verimli geçen fuar sonrası değerlendirmede bulunan Porland Yönetim Kurulu Üyesi İmge Pamukçu, “Bu fuara Porland olarak katılmamızın en önemli nedenlerinden biri, ABD gibi dünyanın uzak ve en büyük pazarında marka bilinirliğimiziartırmaktı.Ziyaretçilerimizin yüzde 95 kadarını ABD ve Kanadalılar oluştururken bu iki ülkeye yapacağımız satışlar, elde edeceğimiz yüksek ciroların da bir müjdecisi oldu. Özellikle ABD veKanada’da yeni stratejiler geliştireceğimiz önemli görüşmelerimizi gerçekleştirdik. Öne çıkan ürün gruplarımızda ise özellikle Lykke koleksiyonu için önemli çalışmalar yaptık ve bunun da karşılığını aldık. Birçok şef fuar standımızagirip ilk olarak Lykke koleksiyonumuzu inceledi. Diğer fuarlardan farklı olarakbu yılbeyaz renkliürünlerimiz de oldukça ön plandaydı ve bu da ayrı bir kitlenin standımıza yoğun ilgi göstermesini sağladı” dedi.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıİNDER’den Türkiye’de Bir İlk; “Kentsel Dönüşüm ve Dönüşüm Alanlarında Müteahhit Seçme Rehberi”
    Sonraki yazıASTOR ENERJİ A.Ş. YILIN İLK ÇEYREĞİNDE 5,8 MİLYAR TL CİRO AÇIKLADI