İzmir'de 200 milyon dolar yatırımla hayata geçirilen MaviBahçe, 14 Kasım Cumartesi günü kapılarını açacak. 60 bin metrekare kiralanabilir alana sahip alışveriş merkezinde, kat üzerinde 200’den fazla mağaza, 47 restoran ve kafe, 2.000 kişi oturma kapasiteli yeme-içme alanı, İzmir’in en geniş çocuk katı ve eğlence alanları ile IMAX teknolojisini İzmirlilerle ilk kez buluşturacak olan 11 salonlu sinema yer alıyor.
İzmirlilerin talep, ihtiyaç ve alışkanlıkları göz önünde bulundurularak planlanan projenin mimarisi, İzmir’in geleneksel evleri, köprüleri ve yeşil bahçelerinden ilham alıyor. İzmirlilere aşina oldukları “yaşam tarzını” sunacak olan MaviBahçe’de ziyaretçilerin, konforlu bir alışveriş deneyimi yaşamanın yanında, gerçekleştirilecek sanatsal ve kültürel etkinliklere katılmaları, Ege’nin özgün lezzetlerini tatmaları, ferah meydan ve teraslarda aileleri ve arkadaşları ile keyifli vakit geçirmeleri hedefleniyor.
Opera Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Selami Özel, “Çalıştığımız değerli iş ortaklarımızın katkıları ile rekabet üstü bir konsept ortaya çıkardığımızı düşünüyorum. Bölge insanını çok iyi tanıyan İzmirli bir yatırım grubu olarak MaviBahçe’nin İzmirlilerin yaşam tarzına, satın alma alışkanlıklarına uyan, herkesin severek geleceği bir alışveriş ve yaşam merkezi olacağından, benzersiz bir alışveriş deneyimi sunacağından kuşkum yok. İçinde İzmir olan herkesi, MaviBahçe’ye bekliyoruz. MaviBahçe, benzersiz konsepti ile İzmir’de alışverişin havasını değiştirecek ” dedi.
ECE Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Nuri Şapkacı, “MaviBahçe, şehrin en seçkin konut yerleşim alanlarının tam merkezinde, yeni yatırımlar ile her geçen gün daha çok değerlenen Karşıyaka sınırları içerisindeki Mavişehir’de yer alıyor. MaviBahçe ile potansiyel ziyaretçi kitlesinin talep ve ihtiyaçlarına uygun, nitelikli perakende arzını sağlayabileceğimize inanıyoruz. Alışveriş Merkezi, tam da bu sebeple gerek perakende grupları gerekse müşteriler için çok cazip bir lokasyon olarak öne çıkıyor. Konumu, ulaşım olanakları, benzersiz mimarisi, seçkin marka karması, yüksek kaliteli yönetim hizmetleri ve gerçekleştirilecek prestijli etkinlikler ile MaviBahçe, bölgesel bir alışveriş merkezi olarak konumlanıyor” dedi.
Dünyaca ünlü markalar MaviBahçe’de
MaviBahçe, 200’ün üzerinde ulusal ve uluslararası markaya ev sahipliği yapıyor. Beymen, Vakko, Koton, LC Waikiki, DeFacto, Mango ve Marks&Spencer’ın da aralarında yer aldığı, modaya yön veren markaların yanında, Macrocenter, TeknoSA, D&R, Fun Time, Tepe Home, Mudo Concept ve IMAX teknolojisi ile Cinemaximum da alışveriş merkezi için çekim gücü oluşturuyor. Bu markalardan bazıları İzmir ve Ege Bölgesi’nde ilk mağazalarını açıyorlar. İçerisinde giyimden eğlenceye, çocuk kuaföründen aktivite alanlarına kadar çocuklara dair her şeyi barındıran, İzmir ve çevre illerin en büyük ve nitelikli çocuk katı MaviBahçe’yi rakiplerinden ayırıyor. Big Chefs, Midpoint ve Hayal Kahvesi’nin de aralarında yer aldığı, Türk, dünya ve Ege mutfağından lezzetler sunan, açık alanları ile seçkin restoran ve kafeler de alışveriş merkezinin çekim gücünü artırıyor.
MaviBahçe, yeni konut ve ticaret yatırımları ile hızla gelişen, modern bir yaşam standardı sunan ve İzmir’in en yüksek nüfusa sahip ilçelerinden olan Karşıyaka’nın sınırları içerisindeki Mavişehir’de bulunuyor. İzmir metropoliten alanını ve komşu şehirleri kapsayan çekim alanında yaklaşık 5,3 milyon kişi yaşıyor. Mavişehir’i anayollara ve çevre yoluna bağlayan Cahar Dudayev Bulvarı üzerindeki konumu sayesinde, ziyaretçiler, MaviBahçe’ye gerek özel araçları gerekse toplu taşıma olanaklarıyla kolaylıkla ulaşabiliyorlar. Birçok önemli otobüs hattı ve metro hattı Alışveriş Merkezi’nin çok yakından geçiyor. İstanbul-İzmir otobanı ve Mavişehir-Karşıyaka tramvay hattı da göz önünde bulundurulduğunda, MaviBahçe şehrin her noktasına mükemmel şekilde bağlanıyor.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.