Sektörde mevcut fabrikasyon iş yapış biçimini öğütmek için yola çıkan Blender, markalara tadı damaklarda kalacak, yaratıcı iletişim çözümleri sunmayı hedefliyor. Bu hedef doğrultusunda 2013 yılında yolları kesişen ekibin ajans başkanlığını Abdurrahman Emir yürütecek.
Emir, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nden mezun olduktan sonra uluslararası ve ulusal birçok markanın metin yazarlığını yaptı. Euro RSCG İstanbul, Manajans/Thompson ve M.A.R.K.A.’da metin yazarlığının ardından en son Kuartet Reklam’da kreatif direktör olarak hizmet verdi.
Blender’ın stratejik müşteri ilişkileri yönetimini ise, kurucu ortaklardan Yakup Sağıroğlu yürütecek. Reklam alanındaki deneyiminden önce halkla ilişkiler ajansı tarafında, ardından müşteri tarafında da kurumsal iletişim alanında çalışmalarda bulundu. İnşaat ve medikal markalar başta olmak üzere; gıda, finans, otomotiv, turizm, bilişim, faaliyet alanlarındaki markalara stratejist olarak hizmet verdi. İtibar yönetimi konusunda yüksek lisans öğrenimini tamamlayan Sağıroğlu, ajans hayatının yanı sıra akademik çalışmalarına da devam ediyor.
Mehtap Yılmaz, 1991’de başlayan sanat yönetmenliği hayatını yine aynı görevle Blender’da devam ettirecek. Aralarında Jaguar, Avivasa, Amerikan Hastanesi, Wall Street English, Bayer, Adidas, Yapı Kredi Yayınları, Johnnie Walker, Dedeman, Koç Finans, Konyalı Saat, Pf Chang’s, Vitra’nın yer aldığı sayısız markanın reklam faaliyetlerinde art direktörlük yaptı. Kurucu ortak Yılmaz, Blender’ın atölye şefliğini üstlenecek.
Diğer bir kurucu ortak olan Güray Karataş ise art direktör olarak uzun yıllar Pfizer, Bristol Myers Squibb, Nova Nordisk, Ege Yapı, Porsche, HDI Sigorta, Bayer, Ferko gibi markalara hizmet verdi. Özellikle medikal alandaki uzmanlığını artık Blender için kullanacak.
Blender, elindeki malzemeleri en yaratıcı ve etkili biçimde karıştırıp, sonuç odaklı işler üretmeyi amaçlıyor.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.