2021’i 4,3 milyar dolar ihracatla kapatan, 2022’de ise yurt dışı satışlarını 6 milyar dolara çıkarmayı hedefleyen Türk Mobilya Sektörü yeni pazarlara odaklandı.
Mobilya kenti MASKO’da faaliyet gösteren Luxury Line markası da 2022’ye dair ihracat hedeflerini yukarı çekti. Dünyanın, lüks Türk mobilyasına olan ilgisinin artarak sürdüğünü söyleyen firma sahibi Ahmet Ekmen, “Ülkemizden çıkan yerli üretim modellerin tasarımı, kalitesi ve el işçiliği, kur avantajıyla birleşince yurt dışından gelen taleplerde ciddi bir yoğunluk oluştu. Geçen yıl, sadece yakın bölgelere değil, ABD, Hindistan, Güney Afrika, Avustralya gibi deniz aşırı ülkelere de ürün sattık ve ihracatımızı yüzde 40 arttırdık” dedi. 2022’de yurt dışı satışlarında yüzde 50 artış öngören Luxury Line Mobilya, ulaştığı ülke sayısını da 120’ye çıkarmayı hedefliyor. Marka, fiziksel mağazacılığın yanı sıra İngilizce, Fransızca, Rusça ve Arapça yayınlanan online mağazası aracılığıyla dünyanın her yerinden sipariş alıyor.
Kuruluşundan bugüne dört kıtadan 100’e yakın ülkeye ticaret gerçekleştiren Luxury Line Mobilya, tabandan tavana tüm mobilya ve dekorasyon ihtiyaçlarına özgün, kaliteli, şık ve estetik çözümler sunuyor. Markanın sürekli güncellenen zengin koleksiyonunda lüks tarzda klasik ve modern mobilya tasarımları yer alıyor. Ana mobilya gruplarının yanı sıra bahçe ve balkonlara özel birbirinden şık dış mekan mobilyası takımlarına da sahip olan Luxury Line markası, aynı zamanda başta oteller olmak üzere, restoran, cafe, rezidans, ofis, hastane gibi mekanlar için kurumsal çözümler de sunuyor.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.