Kurtköy’de 5. Gayrimenkul projesine hazırlanan Erguvan İnşaat’ın Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek yaptığı eğilim yoklaması ilginç sonuçlar ortaya koyuyor. Teknopark’a komşu çok özel konumdaki arazide geliştireceği proje için buradaneolsun.com üzerinden müşteri eğilimlerini belirlemeye çalışan Erguvan İnşaat’ın anketine 45 günde 1500 form gönderildi. Halen devam eden anketin ilk sonuçları, Kurtköy’deki yeni yatırımlara da yol gösterecek türden. İlk tercihler projenin homeofis rezidans konseptinde yapılmasından yana.
Erguvan İnşaat Yönetici Ortağı ve Genel Müdürü Emre Maraşlı, şimdiden tahminlerinin 3 katı katılım gerçekleşen anket sonuçlarının kendilerini çok şaşırttığını belirtirken, “Öyle öneriler geliyor ki müşterilerimizin bu işi çok iyi bildiğini gösteriyor, hatta onlardan gelen isim önerileri bizimkileri yaya bıraktı” dedi.
Balkon olmazsa olmaz bir koşul halinde
Eğilim yoklaması yaptıklarını belirten Emre Maraşlı, “Burada müşteri bize mesajlar verecek, biz de bu mesajları değerlendireceğiz. Bazen bir kişinin verdiği oyla bile yeni karar alabiliriz” dedi. Eğilim yoklamasından çıkan sonuçlarla kendileri için de özeleştiri yaptıklarını belirten Emre Maraşlı , “Örneğin biz daha önceki projelerimizde balkonsuz konutlar yapmıştık, oysa görüyoruz ki müşteri pek çok sosyal olanak yerine balkonlu konut olmasını tercih ediyor, neredeyse olmazsa olmaz bir koşul haline gelmiş” dedi.
Emre Maraşlı röportajını izlemek için tıklayınız.
Erguvan İnşaat Genel Müdürü Emre Maraşlı, buradaneolsun.com üzerinden yapılan anketin ilk sonuçları ile ilgili şu değerlendirmelerde bulundu:
* Homeofis rezidans, ofis ve ferah daireler arasındaki tercihte ibre homeofis rezidans dairelerden yana. Projenin işlek cadde üzerinde olması, bu tercihleri etkilemiş görünüyor.
* Ofis katları en az talep gören birimler oldu.
* Hamam, sauna gibi sosyal olanaklarla artık ilgilenilmiyor.
* Sosyal olanaklar arasında kapalı havuz seçeneği rağbet görüyor.
* Müşteriler eşya deposu seçeneğini fazla önemsemiyor. Ama her ünitede mutlaka balkon olması gerektiğine inanıyor.
* Müşteriler ticari üniteleri konutun yakınında olmasını istiyor. Sitede oturup markete arabayla gitmekten hoşnut değiller.
Yeni isim önerileri de oylanacak
Emre Maraşlı, eğilim yoklamasının bir ay daha devam edeceğini, kasım ayında anket üzerinde yeni isimleri eklemek gibi revizeler olacağını söyledi. Maraşlı “Biz Kurtköy’ün en güzel yerinde yapılacak bu projede, özellikle adında Erguvan isminin geçmesini istiyoruz. Buna bağlı olarak çok güzel öneriler var, bu yeni önerileri de oylamak istiyoruz” dedi.
Arsanın kupon niteliğinden dolayı konseptine karar vermekte zorlandıkları için şeffaf bir strateji izleyerek bunu müşterilerine sunduklarını belirten Emre Maraşlı, başka projelerinde de eğilimini anlayamadıkları yerlerde www.buradaneolsun.com üzerinden müşterilerin eğilim yoklamasını yapmayı sürdürebileceklerini açıkladı.
Gülenayva ajansı ile birlikte geliştirilen eğilim yoklamasının sonucunda projenin konsepti belirlenirken, yoklamaya katılan müşteriler ve müşteri adayları, lansman dönemi düzenlenecek etkinliğe davet edilecekler. Ayrıca projeden konut alanlara ankastre eşyalar gibi hediyeler de sunulacak.
Maraşlı ailesinin yönetiminde, Kurtköy’de 5. projesine hazırlanan Erguvan İnşaat, 2011 yılından bugüne kadar bölgede 100 bin metrekareye yakın inşaata imza attı.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.