Alışveriş kültürü AVM’ye dayalı Ankara’da kalabalık ve kapalı alan konseptinden bunalanların imdadına son 2-3 yıldır ‘cadde mağazaları’ yetişmeye başladı. Hayata geçirilen konut ve iş merkezi projelerinde de yer verilen ‘yol üstü’ ticari alanlar, alışverişte yeni bir dönemin de başlamasını sağladı.
‘Yeni nesil’ alışveriş merkezi konseptinin Ankaralılar tarafından benimsenmeye başladığını ifade eden BESA Grup Yönetim Kurulu Üyesi Efe Bezci, “Gelişen dünyada hiçbir şey aynı kalmıyor. Bu değişim sürecinden AVM’ler de etkileniyor. Her şeyin bir arada bulunabildiği alışveriş merkezleri son yıllarda kendini yenileyerek ‘cadde mağazacılığı’na dönüşmeye başladı. Günlük hayatın yoğun ritminde alışverişle zaman kaybetmek istemeyenler, evlerine giderken ‘bir girip çıkayım’ düşüncesiyle cadde mağazalarına ilgi gösteriyor” dedi.
Bezci, Başkent Ankara’nın en hareketli bölgelerinden Eskişehir Yolu’ndaki ‘cadde mağazası’ eksiğini Kule Evo projesiyle giderdiklerini ifade ederek, şunları söyledi:
“Dakikada 70 aracın geçtiği Eskişehir Yolu belki de Ankara’da trafiğin en yoğun olduğu bölgelerden. Ancak ne yazık ki bu hareketli caddede ‘yol üstü’ uğranabilecek, bölgenin alışveriş ihtiyacını kolay şekilde giderebilmesini sağlayacak merkez yoktu. Firmamızın arsa sahipliğinde, Mutlu Grup ve Tokur Ağaç yatırımıyla hayata geçirdiğimiz Kule Evo projesi, Eskişehir Yolu cepheli cadde mağazalarıyla bölgenin canlılığını artıracak. Toplam 40 asma katlı mağazaya sahip Kule Evo, 175 metrekare cephe genişliğiyle de fark oluşturacak.”
Kule Evo projesi, Şubat ayında teslim edilecek.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.