Tasarruf finans sektörünün öncü markalarından Katılımevim, ev, araba ve ticari araç alımlarında sunduğu avantajları anlatan yeni reklam filmleriyle ekranlarda! “Krediden İyi Finansman” konseptiyle hazırlanan, Red and Grey imzası taşıyan 3 serilik eğlenceli kampanya, izleyicilerle buluşuyor.
Reklam filmleri, Katılımevim’in sunduğu finansal çözümlerle tanışan insanların şaşkınlık ve memnuniyetle verdikleri doğal tepkileri odak noktasına alıyor. Her film, farklı bir ihtiyaç temasını ele alırken, Katılımevim’in sunduğu yenilikçi ve faizsiz finansman alternatiflerini eğlenceli bir dille anlatıyor. Bu kampanya, izleyicileri krediden daha iyi bir çözümle tanışmaya davet ediyor.
Yeni logo, yeni dönem
Katılımevim’in yeni reklam kampanyası, şirketin 2025’e taşınan yenilenme sürecini de simgeliyor. 2023’te halka arz olan, 2024’te aynı sektörde faaliyet gösteren Birevim’in %79 hissesini satın alan ve yeni bir Katılım Bankası kurmak için BDDK’dan lisans onayı alan Katılımevim, 6 yıl boyunca kullanılan eski logosunu, modern, sade ve finansal bir kurumun ağırlığını taşıyan yeni bir tasarım ile güncellemişti.
Katılımevim, yeni reklam kampanyası ve kurumsal kimlik değişimiyle, sektördeki yenilikçi ve öncü kimliğini pekiştirmeye hazırlanıyor. Müşterilerine sunduğu yenilikçi çözümler ve kolaylıklarla, herkes için daha erişilebilir ve sürdürülebilir bir finansman modeli sunmaya devam ediyor.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.