HENKEL 2024ün İlk Yarısında Organik Satış Büyümesi ve Güçlü Bir Karlılık Gerçekleştirdi

Henkel, 2024 yılının ilk yarısında iyi organik satış büyümesi ve süregelen zorlu ekonomik ortamda çok güçlü bir karlılık artışı gerçekleştirdi. Şirket, böylece karlı büyüme çizgisini başarıyla sürdürdü. Henkel, 2024 yılının ilk yarısında 10,813 milyar Euro’luk Grup satış düzeyi yakaladı.

 

Büyüme Gündeminin Uygulanması Kararlı Bir Şekilde Devam Ediyor

Henkel, rekabetçiliğini daha da güçlendirmek için, cazip iş alanlarında güçlü inovasyonlara odaklanıyor. Yapıştırıcı Teknolojileri alanında Henkel, yenilikçi yapıştırıcı çözümleri için talebi artıran daha entegre otomotiv bileşenlerine yönelik eğilime servis sağlıyor. Tüketici Markaları İş Birimi’nde, Saç iş alanındaki yüzde 7 oranını aşan çok güçlü organik satış büyümesi özellikle Schwarzkopf şemsiye markasından kaynaklandı. Aynı zamanda, hem Saç Şekillendirme hem de Renklendirme alanındaki pazar payı 40 baz puan arttı. Buna ek olarak, Gliss’in %100 daha güçlü saçlar için yeni formüllerle yeniden piyasaya sürülmesi, yılın ilk yarısında marka açısından çift haneli organik satış büyümesiyle sonuçlandı.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıDanfoss’un 2024 Yarı Yıl Finansal Performansı: Zorlu Piyasa Koşullarına Rağmen Kararlılığını Sürdürüyor
    Sonraki yazıÇilek, çalışma masaları ile yeni eğitim-öğretim dönemine hazır!