GYODER ikinci kez gerçekleştirdiği ‘Güç Birliği’ kampanyasında 3.3 Milyar TL ciro elde etti. 1 Şubat’ta başlayıp 31 Mart’ta sona eren kampanya kapsamında GYODER üyesi 41 firmanın 96 projesinde, iki ayda toplam 3 bin 400 konut ve 185 ofis satıldı. Kampanya sonuçlarını değerlendiren GYODER Başkanı Aziz Torun, “Ev almayı planlayan ancak sınırlı imkanları olan tüketicilere uzun vade ve uygun faizlerle yeni bir alternatif getiren bu kampanya, sadece iki ayda gerçekleşen satış rakamları ile sektöre ciddi bir hareketlilik kazandırdı” dedi.
“Tüketici kazançlı çıktı”
Kampanya döneminde, konut alıcılarının uzun vadede borçlu kalmak istemediklerini, bu nedenle de 240 ay vadeyi pek tercih etmediklerini belirten Aziz Torun, “Faiz oranlarının daha uygun olmasından dolayı en fazla talep, 60 ve 120 ay vadeli konut seçeneklerine geldi. Maliyetlerin yükselmesi, döviz kurunda yaşanan artışın birçok projeye yansımasına rağmen, firmaların kar marjını geriye çekerek fiyatları sabit tutmasından dolayı bu dönem konut alan tüketici kazançlı çıktı. Ev sahibi olmak isteyenlerin bu fırsatı iyi değerlendirdiğini düşünüyorum çünkü maliyetlerdeki artış nedeniyle konutlarda yüzde 5-10 oranında fiyat artışları zorunlu olacak” ifadelerini kullandı.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.