Günsan yeni iletişim kampanyası ile sektördeki yerini güçlendiriyor

Günsan’ın yerel ruhu Schneider’ın global tecrübesi ile bir araya geliyor

Geçtiğimiz yıl Schneider Electric tarafından satın alınan Günsan, 30 yıl önce yerel bir firma olarak çıktığı yolculuğuna artık global bir güçle devam ediyor.  Schneider’in global pozitif katkılarını yerel tecrübesiyle harmanlayan Günsan,  Sancaktepe’deki endüstriyel tesisinde evrensel kalite ve standartlarda anahtar-priz üretimi gerçekleştiriyor. 

Günsan’ın yeni marka hikâyesi “Aile Ruhu” taşıyor 

Günsan’ın yeni marka hikâyesi  ve yönetim modelinin detaylarının paylaşıldığı toplantıda konuşan Günsan CEO’su Stephane Nuss, markanın tüketicileri ve paydaşlarından aldığı ilhamla birlikte yepyeni bir sayfa açtığını anlattı. Nuss, sözlerine şöyle devam etti: “Günsan, tüketici nezdinde samimi, sıcak, insanlara yakın; kısacası aile ruhu olan bir marka. Biz de bu değerler üzerinden tüketicilerimiz ve paydaşlarımız ile çok daha iyi bir ilişki kurmak için çabalıyoruz.  Günsan’ın  tercih edilen bir marka olarak ulaştığı başarılar hepimize mutluluk veriyor.  Marka yolculuğumuza  yeni başarılar ekleyerek yolumuza devam edeceğiz. 

“Glocal bir marka yaratmayı hedefliyoruz”

Günsan CEO’su Stephane Nuss, “Türkiye  çapında  65 bayi ve 50’den fazla ülkeye gerçekleştirdiğimiz toplamda 50 milyon dolar üzeri satış hacmimizle sektörün önde gelen firmaları arasında yer alıyoruz. Bundan sonra hayata geçireceğimiz çalışmalarımızla markamızı daha da güçlendireceğiz. Türkiye’deki konut uygulamaları için bir numaralı elektrik tesisat ürünleri sağlayıcısı olmayı ve Türkiye’yi uluslararası pazarlarda gururla temsil etmeyi amaçlıyoruz. Marka kimliğimizi yenilerken, hem yerel hem de uluslararası pazarlarda rekabet eden “glocal” bir marka yaratmayı hedefliyoruz” dedi.

“Babalar gibi” kampanya

Günsan’ın son kullanıcı odaklı ürünleri, tasarım ve inovasyonu bir araya getirirken, kullanıcıların hayatına değer katmayı ve ailelerin günlük hayatını kolaylaştırmayı hedefliyor. Barış Kılıç ve Ufuk Özkan’ın rol aldığı yeni reklam filmlerinde “Babalar Gibi” sloganıyla konumlandırılan markanın babalar gibi güçlü, dayanıklı, sağlam yönü vurgulanıyor ve en yeni serisi Eqona Pratik yeni çözümleri ile tanıtılıyor. 

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıİnsan odaklı konut yerleşime örnek
    Sonraki yazıEn çok konutu Iraklılar aldı
    Yıldıray Gökkaya
    1975 İzmit doğumlu, 1996 İstanbul Üniversitesi mezunu, emlakrotasi.com.tr'nin kurucusu ve yayın yönetmeni. YeniBirlik Gazetesi Ekonomi ve Emlak Editörü.

    YORUM YAZIN

    Lütfen yorumunuzu yazın.
    Buraya adınızı yazın