Yaklaşık 9.500 konuk, ilk dijital GROHE X Zirvesi’nin bir parçası olmak için kayıt yaptırdı.
Açılış konuşmaları, panel konuşmaları, Masterclass’lar ve daha fazlası: İlk GROHE X Zirvesi “Suyun Önemi” etkinliğinde, GROHE liderleri, uzmanlar, araştırmacılar ve iş dünyası liderleri, bugün karşı karşıya olduğumuz çok sayıda sosyal, ekonomik ve çevresel sorunu konuşmak için bir araya geldi. Üç gün süren etkinlikte, bir yere ne zaman ev diyebileceğimiz sorusunun yanı sıra evlerimizin dünü bugünü ve geleceğine odaklandı. Etkinlik benzersiz içgörüler, ilham verici sohbetler ve heyecan verici konularla doluydu. LIXIL EMENA Lideri Jonas Brennwald, dijital etkinliğin gerçekleştiği GROHE X dijital deneyim merkezinde izleyicileri, konukları ve uzmanları karşılarken, “Su, hayatın ve ortak tutkumuzun temelidir ve korunmaya şimdi her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyuyor” diye konuştu.
Sahneye çıkan ilk uzman, Finlandiyalı araştırmacı ve yeni fikirler danışmanı Elina Hiltunen oldu. Son yirmi yılda yaptığı çalışmalar, geleceğin anahtarlarının beklenti, inovasyon ve iletişim olduğunu gösterdi. Elina açılış konuşmasında, geleceğe doğru daha iyi bir yol bulmak için yarını nasıl tahmin edebileceğimiz sorusuna, tüm teknik bilgilerini kullanarak yanıt vermeye çalıştı.
Daha sonra şu soruya dönüldü: Yarının evini nasıl tasavvur edebiliriz? Bu GROHE ve genel olarak sektör için çok temel olan soru, uzmanlardan oluşan bir yuvarlak masa toplantısında tartışıldı: LIXIL EMENA Lideri Jonas Brennwald, LIXIL EMENA Pazar Araştırması Lideri Katrin Franzen-Löhning, Fütürist Gudy Herder ve Insight Retail Group Genel Müdürü Steve Collinge. Liderler konuyla ilgili trendleri, tüketici davranışlarını ve bilimsel araştırmaları konuştular. Katrin Franzen-Löhning şu sonuca vardı: “Rahatlamaya ve bilinçli zaman geçirmeye daha fazla ihtiyaç var. Sürdürülebilirlik artık sadace bir trend değil, hepimiz için bir yükümlülük. Tüketiciler, para ve su tasarrufu sağlayan ürünlere yöneliyorlar.”
Masterclass, mega trendlerin ürün tasarımı üzerindeki etkisini analiz etti
Etkinliğin “İhtiyaçlarımız için uyarlanmış: Yeni alanlar için iç tasarım ve ürünler” başlıklı ilk masterclass’ında LIXIL uzmanları Patrick Speck, LIXIL Global Tasarım EMENA Lideri ve LIXIL Global Design Brand Environment Lideri Carina Buhlert, tüketici beklentilerindeki değişimi yönlendiren ihtiyaçları ve güçleri tartıştılar. GROHE için bu itici güçleri belirleyen mega trendler kentleşme, sürdürülebilirlik, sağlık ve iyi hissetmedir. Aslında, iç tasarımdaki mevcut trendlerin çoğu, bunlara bakılarak anlaşılabilir. Hem Carina Bühlert hem de Patrick Speck, “GROHE, farklı kaplamalar, alt markalar ve teknolojik yeniliklerle ürün portföyünde sürekli gelişen bireyselliği ve stili yansıtmaya çalışıyor. Ürünlerimiz aracılığıyla bu aidiyet duygusunu güçlendirmek istiyoruz çünkü sonuçta ev bir duygudur.”
Üç günlük zirvenin ilk gününün sonunda üç konu ele alındı: LIXIL EMENA, CRM & Loyalty lideri Doreen Radis ile müşteri ilişkileri, LIXIL Global Design EMENA Kıdemli Tasarımcısı Jungbeom Han ile içgörüye dayalı inovasyon, ve LIXIL EMENA Kategoriler lideri Benjamin Kraus ile yeni zamansız renkler ve yenilikçi kaplamalar. İkinci ve üçüncü günlerde ise suyun geleceği ve onunla ilişkimizde bizleri nelerin beklediği daha detaylı olarak ele alındı.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.