GEBZE CENTER’DAN ŞANS ÇARKI KAMPANYASI

Gebze ve bölge halkı için kıymetli bir yaşam merkezi olan Gebze Center, yeni yıl arifesinde birbirinden özel hediyeleri Gebzelilerle buluşturuyor. 17- 31 Aralık tarihleri arasında 1250 TL ve üzeri alışveriş yapan herkes Gebze Center Şans Çarkı’nı çevirerek anında hediye kazanıyor.

Bölgenin hem ekonomisine hem de sosyal yaşamına önemli bir katma değer sağlayan Gebze Center AVM, yeni yıl kampanyası ile yüzlerce hediyeyi Gebzelilerle buluşturuyor.

Her ay yaptığı kampanyalarla ziyaretçilerini mutlu eden Gebze Center, yeni yıl arifesinin yaşandığı 17-31 Aralık tarihleri arasında AVM Giriş Katında Şans Çarkı Kampanyası düzenliyor. Aynı gün içinde toplam 1250 TL ve üzeri alışveriş yapan herkesin 14.00-19.00 saatleri arasında Şans Çarkı’nı çevirme fırsatı yakalayacağı Kampanya’da, ev-yaşam ürünlerinden teknolojik ürünlere kadar birçok hediye yer alıyor.

Ziyaretçilerin kampanyaya katılmak için gün içinde yaptıkları alışverişlerin fişini, saat 14.00-19.00 arasında kampanya alanına giderek ibraz etmeleri yeterli. Hediyelerin stoklarla sınırlı olduğu kampanyayı kaçırmamak için acele etmek gerekiyor.

Yeni Yıl Şarkıları Sensiz Olmaz…

Gebze Center AVM, 31 Aralık’a kadar devam eden yeni yıl şarkılarından oluşan mini konserleriyle de ziyaretçilerini ağırlamaya devam ediyor. Yeni yıl öncesinde her gün 17.00 ile 20.00 saatleri arasında Gebze Sanat Akademisi’nin enstrümantel müzik dinletileri ve mini konserleri ziyaretçilerle buluşuyor ve keyifli zamanlara eşlik ediyor.

Türkiye’nin önde gelen ticari gayrimenkul yönetim şirketi Fiba Commercial Properties (Fiba CP) yönetiminde faaliyetlerini sürdüren Gebze Center AVM hakkında ayrıntılı bilgi için www.gebzecenter.com.tr adresi ziyaret edilebilir.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıKentsel dönüşüm bölgelerinde satış fiyatlarında en fazla artış Beyoğlu, kirada en fazla artış ise Esenler’de
    Sonraki yazıKonut kredisi faizleri düşecek mi?