Zirve esnasında atılan 1 milyon tweetin, Antalya’nın reklamı açısından önemli olduğunu vurgulayan Karataş, yapılan reklam sayesinde Antalya’da yabancılara konut satışında artış yaşanacağını belirtti.
Nisan ayında Antalya’nın Türkiye’nin ilk EXPO’suna evsahipliği yapacağını söyleyen Karataş “Ekonomiyi, sadece inşaat olarak düşünmemek lazım. İnşaata bağlı 300 sektörü de tetikleyeceği noktasında hiçbir şüphemiz yok. Evin içinde kullanılması ihtiyaç olan tüm malzemeleri yurtdışına göndermiş gibi buradaki yabancılara satacaksınız. Bu kişiler kendi ülkelerinde kazanıp, Türkiye’de harcamaktadırlar.” şeklinde konuştu.
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.