EVİDEA KAPILARINI KUZU EFFECT’TE AÇTI!

Başkentin gözde alışveriş merkezlerinden Kuzu Effect AVM, yeni yılda da en seçkin markaları misafirleri ile buluşturmaya devam ediyor. Ev yaşam sektörünün lider markalarından Evidea, Ankara’daki ikinci mağazasının kapılarını Kuzu Effect’te açtı.

 

Birbirinden özel markaları Başkentliler ile buluşturmaya devam eden Kuzu Effect AVM; Ankara’daki 2. Mağazasının kapılarını açan Evidea’yı da marka karmasına dahil etti. Seçkin ürün yelpazesini misafirleriyle buluşturan Evidea mağazasının açılış töreni; Kuzu Effect AVM Yönetim Kurulu Üyesi Özge Kuzu, Evidea yönetim ekibi ve Evidea çalışanlarının katılımı ile gerçekleştirildi.

 

Mağaza’nın açılış törenine katılan Kuzu Effect AVM Yönetim Kurulu Üyesi Özge Kuzu, pandemi döneminde Kuzu Effect’in Evidea gibi büyük bir markayı bünyesine katmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Özge Kuzu “Kuzu Effect içerisinde böylesine büyük bir alanda, Evidea gibi bir markanın açılışını yapıyor olmaktan mutluluk duyuyoruz. Kuzu Effect AVM olarak, önümüzdeki günlerde ailemize katılacak yeni markaların da açılışlarını duyuracağız” açıklamasında bulundu.

Geniş ve kaliteli ürün yelpazesi ile yaşam alanlarını güzelleştiren Evidea; mutfak, ev tekstili, ev dekorasyon, tamamlayıcı mobilya, aydınlatma, banyo, elektrikli ev aletlerinin yanı sıra ev ve yaşam kategorisi ile her yaşa ve her tarza hitap ediyor. 1.500 m2 büyüklüğündeki mağaza konseptiyle keyifli bir alışveriş deneyimi sunan Evidea, açılışa özel yaptığı kampanya ile de ziyaretçilerine yeni yılı özel fırsatlarla karşılama fırsatı sunuyor. 6-16 Ocak tarihleri arasında her 500 TL ve üzeri alışveriş yapanlara anında 100 TL indirim kazandıran kampanya, elektrikli ev aletleri dışındaki tüm ürünlerde geçerli olacak.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıKonut sektöründe hareket başladı! Emlak Konut GYO’nun konut çağrısıyla talep patlaması yaşandı!
    Sonraki yazıMetaverse Evreninden Arsa Alınır mı, Alınırsa Değer Kazanır mı?