Ev ve Şehir Vakfı’nın iletişim ajansı Salt İletişim Grup oldu

Salt İletişim Grup, Türkiye’nin yetiştirdiği en önemli mimarlardan merhum Dr. Turgut Cansever tarafından 2002 yılında kurulan ‘Ev ve Şehir Vakfı’nın iletişim ajansı oldu.

 

Hedef kitleye en etkin şekilde ve doğru kanallardan ulaşma vizyonuyla markalara 360 derece entegre pazarlama iletişim hizmeti sunan Salt İletişim Grup, portföyüne yeni bir marka daha ekledi. Türk Mimar, Düşünür ve Şehir Plancısı merhum Dr. Turgut Cansever tarafından 2002 yılında kurulan ‘Ev ve Şehir Vakfı’nın iletişim çalışmalarını üstlendi. Dünyada üç kez Ağa Han Mimarlık Ödülü alan tek mimar olan Turgut Cansever’in günümüze ışık tutan sayısız çalışmaları, Ev ve Şehir Vakfı’nın öncülüğünde hayat buluyor.

 

Ev ve Şehir Vakfı, başta İstanbul olmak üzere, ülkemizin her bölgesinde konut ve şehirleşme ihtiyacının sağlıklı bir şekilde karşılanmasına yönelik çözüm önerileri, alternatif tasarımlar ve düşünce üretmeyi amaçlıyor. Güzel evler ve yaşanabilir şehirler tasarlamanın ve inşa etmenin bir zorunluluk olduğuna inanan Vakıf; bu vizyon doğrultusunda bilimsel araştırma ve çalışmalar yürütüyor, benzer amaçlara yönelik çalışan paydaşlarla iş birlikleri gerçekleştiriyor, çözüm önerileri tasarlıyor, bunları bireyler ve karar vericilerle paylaşarak ilham vermeyi ve değişime katkı sağlamayı hedefliyor.

 

Salt İletişim Grup, yeni dönem iletişim çalışmaları kapsamında Ev ve Şehir Vakfı’na stratejik iletişim planlaması, içerik ve etkinlik yönetimi, medya ilişkileri ve influencer iletişimi konularında hizmet verecek.

 

Salt İletişim Grup’un halen hizmet verdiği markalar arasında Alstom, Address Istanbul, Akra Hotels, Shangri-La Bosphorus Istanbul, Tetra Pak, Roketsan, IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği, Essilor Luxottica, NN Hayat ve Emeklilik, United Payment, Alshaya Group, Arzum, Camper, Danfoss, HT Solar, Molfix ve Pierre Fabre Türkiye yer alıyor.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıİstanbul ve Kocaeli’de Lojistik Depolama Alanları En Yüksek Seviyede
    Sonraki yazıASAŞ, 25. Avrasya Pencere Fuarı’nda yenilikçi çözümleri ile beğeni topladı