Dedeman’dan yeni otel konsepti

Dedeman Grubu, Y kuşağının beklenti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak yeni bir otel markasına imza attı. Orta segment otellerden yüzde 25 daha avantajlı olacak olan Smart by Dedeman projesi ile yatırımcılar dünya trendlerine en uygun projeyle yatırımlarının dönüşünü daha hızlı alacak. Smart by Dedeman; şehrin merkezi konumunda yüksek kalitede konaklamayı, yeniden tanımlanmış otelcilik deneyimi ile ekonomik fiyata sunacak.

Dedeman Grubu’nun üçüncü kuşak oteli

Smart by Dedeman markasının Dedeman Grubu’na yeni bir ivme kazandıracağını söyleyen Dedeman Turizm Yönetimi A.Ş. Genel Müdürü Emrullah Akçakaya, “1981 ve 2000 yılları arası doğan, Y kuşağı olarak bilinen genç yetişkinlerin otellerden beklentileri farklılaştı.  Fiyat performansı, hizmet hızı, kalitesi, teknolojik altyapısı, şehir ile iç içe olmasına, tasarımının özgünlüğüne önem verirken gerekli görmediği hizmetler için otellere para ödemek istemiyor. Biz de buradan yola çıkarak Dedeman Grubu’nun üçüncü kuşak oteli olacak Smart by Dedeman markasını oluşturduk” dedi.

Konsept nasıl olacak?

Yeni otel konseptini öncelikle İstanbul olmak üzere Anadolu’nun hareketli şehirlerinde hayata geçirmek istediklerini söyleyen Akçakaya,  Smart by Dedeman markasıyla 2023’e kadar toplam 18 otel açmayı hedeflediklerini belirtti.  “Yeni otel markamız; Y kuşağı gibi düşünen, onlar gibi görünen ve onlar gibi davranan akıllı bir yaşam önerisi olacak’’ diyen Akçakaya, kaliteli konaklamayı uygun fiyata sunan ekonomi segmenti otel arzının talebin altında kaldığını, 5 yıldızlı otellerin bu talebi karşılamasının ise yatırımcı açısından karlı olmadığını belirtti. Smart by Dedeman markası ile kurulacak otellerin oda sayıları 50 ile 140 arasında olacak. Konsept; nitelikli konaklama, nitelikli kompakt oda ve kahvaltı, hızlı internet, son teknolojik alt yapı şeklinde düzenlenecek.

“Y kuşağı kusursuzca ayak uyduracak”

Smart by Dedeman Otelleri ile erişebilir yaşam tarzı sunacaklarını dile getiren Dedeman Turizm Yönetimi A.Ş  İş Geliştirme Direktörü Bilge Turcan, “Bu markada hedef kitlemiz, giderek konaklama sektöründe payı artan ve genelde iş gereği seyahat eden Y kuşağı. Y kuşağı fiyat/kalite performansına bakarken iş seyahati ile eğlenceyi birleştiriyor. Smart by Dedeman konsepti, değişen yaşam alışkanlıklarına ve yükselen beklentilere kusursuzca ayak uyduracak” diye konuştu.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıPark Mavera 3 Basın Toplantısı
    Sonraki yazıTarihi bacalar ilk kez aydınlanıyor
    Yıldıray Gökkaya
    1975 İzmit doğumlu, 1996 İstanbul Üniversitesi mezunu, emlakrotasi.com.tr'nin kurucusu ve yayın yönetmeni. YeniBirlik Gazetesi Ekonomi ve Emlak Editörü.

    YORUM YAZIN

    Lütfen yorumunuzu yazın.
    Buraya adınızı yazın