Bocchi ile banyolar renkleniyor

Seramik sağlık gereçlerinde tüketici tercihleri renkleniyor. Uzun yıllardır beyazın hâkim olduğu sektörde artık siyah, petrol mavisi, Burgonya bordosu, bronz, beton gibi renkler de kendisine yer açıyor.

1950’den günümüze “il bagno per tutti (herkes için banyo)” mottosuyla üretim yapan İtalyan kökenli seramik sağlık gereçleri markası Bocchi, renkli banyo ürünleriyle sektörde fark yaratmaya devam ediyor.

Tüketicilerin tekdüzelikten uzak dekorasyon isteği, farklılık arayışı, dünyadaki yenilikleri yakından takip etmesi, trendler ve kişiliğini dekorasyona yansıtma talepleri banyolardaki renk tercihini de çeşitlendiriyor. Lüks konut stoğundaki artış, Pinterest, Instagram benzeri dijital platformların etkisiyle tüketicinin ilham kaynaklarının çeşitlenmesi, mimarlık ve tasarım alanlarına yönelik farkındalığın artması gibi nedenlerle tüketiciler giderek beyaz dışında farklı renklere ilgi gösteriyor.

24 farklı renkte üretim yapan ve 2022’de mat petrol mavisi ve parlak Burgonya bordosu’nu koleksiyonuna ekleyen Bocchi, portföyüne dahil edeceği renkleri belirlerken yapı sektörünün dinamiklerini, müşterilerin değişen tercih ve beklentilerini analiz ediyor. Özellikle dekorasyon, boya, mimarlık alanlarındaki gelişmeleri, moda ve kozmetik gibi farklı sektörlerdeki trendleri yakından takip eden Bocchi, renk seçiminde ayrıca doğadan, sanattan ve kültürel değerlerden de ilham alıyor.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıİlk Evim İlk İş Yerim kuraları çekiliyor! 21 bin 893 konut sahibini buldu
    Sonraki yazıAkım Metal Ar-Ge ekibinin geliştirdiği “İSG Yazılımı” Dijital Gen ile piyasaya sürülecek!