Çağdaş banyonun öncüsü Bocchi, yurt dışındaki yeni şirketini, dünyanın önde gelen su, ısıtma ve iklimlendirme fuarı ISH’da sektör profesyonellerine duyurdu. Bocchi Genel Müdürü Serkan Ak, yüksek kalite standartlarının belirleyicisi ve yeni teknolojilerin öncüsü olan Almanya’da açtıkları yeni şirketin, markanın Avrupa pazarındaki konumunu güçlendirirken, global rekabet gücüne ve ihracat pazarına yapacağı katkının da altını çizdi.
Seramik sağlık gereçleri (SSG) sektörünün lider markası Bocchi, 13-17 Mart tarihleri arasında Frankfurt’ta düzenlenen uluslararası ISH Fuarı’nda, çevreye duyarlı ürün çözümleri ve ikonik tasarımları ile beğeni topladı. Bu yıl “Sürdürülebilir Bir Gelecek için Çözümler” temasıyla düzenlenen fuarda, dünyanın önde gelen yapı malzemesi üreticileri, iklimlendirme ve su teknolojileri alanında geliştirdikleri yeni ürünleri sundu. Bocchi standının öne çıkan ürünleri arasında, ünlü tasarımcı Ross Lovegrove imzalı New Age ve Strata banyo koleksiyonları ile, farklı geometrik formlara ve renk seçeneklerine sahip Milano, Sottile Slim Line ve Vessel lavabo koleksiyonları yer aldı.
“İhracattaki gücümüzü Almanya ile daha da artıracağız”
Avrupa’da doğan Bocchi; İtalya, Türkiye, Amerika, İngiltere ve Rusya’nın ardından Almanya şirketi ile bölgedeki varlığını daha da güçlendiriyor. 1950 yılında ‘Il bagno per tutti’ (Herkes için banyo) mottosuyla üretime başlayan İtalyan kökenli Bocchi’nin bugün, Gebze’deki üretim tesisleriyle, beş kıtada 73 ülkeye ihracat yaptığını söyleyen Bocchi Genel Müdürü Serkan Ak, “Çağdaş banyonun öncüsü Bocchi, Avrupa’da ilk kez engelliler için banyo ürünleri tasarlayan marka olarak köklü bir geçmişe sahip. Müşteri odaklı ürün yelpazemiz, ikonik tasarımlarımız ve yüksek kalite standartlarımız ile toplam ihracatta sektörün ikinci, ABD’ye ihracatta ise birinci markası olmayı başardık. Renk ve inovasyon konularındaki deneyimimiz, uluslararası alanda tüketici tercihlerine en iyi yanıt veren SSG markalarından biri olmamızı sağlıyor. Bocchi Almanya şirketimizin faaliyete geçmesiyle birlikte Orta Avrupa’daki varlığımızı güçlendirmeyi ve %87’lik ihracat oranımızı daha da yükseltmeyi hedefliyoruz.” dedi.
Sektörün ihracat lideri olarak, Almanya pazarının yüksek kalite standartlarını rahatlıkla karşıladıklarını söyleyen Serkan Ak, sözlerini şöyle sürdürdü: “Uzun Ar-Ge çalışmaları sonucunda leke ve kireç oluşumunu en aza indiren ‘super smooth’ yüzey özelliğine sahip seramik ürünlerimizi pazara kazandırdık. Test sonuçları, geleneksel sırlı porselene göre 19 kat daha pürüzsüz olan bu yüzeyin, hijyen ve kir oluşumunu engellemede çok daha etkin olduğunu gösteriyor.”
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.