36. PROMOSYON SHOW FUARI İFM’DE AÇILDI

Orta Doğu ve Balkanların en büyük kurumsal tanıtım ürünleri fuarlarından olan 36’ıncısı düzenlenen Promosyon Show Fuarı İstanbul Fuar Merkezinde yerli ve yabancı ziyaretçilere açıldı. 36. Promosyon Show Fuarıyla alternatif pazar arayışına giren Asya, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika kıtasındaki 100’e yakın ülkenin kurumsal satın almacısı bu fuar için yerini ayırtırken Türki Cumhuriyetlerinden de Kamu Kurumları nezdinde stantlı katılım sağlandı. 300’e yakın katılımcı firmanın stant açtığı fuarda; deri-tekstil, dekorasyon ürünleri, ofis malzemeleri, kırtasiye, seramik, el aletleri, toprak ve cam ürünleri, baskılı materyaller, elektronik ürünler, makine ekipmanları, oyuncaklar, şarj aletleri gibi binlerce promosyon ve hediyelik eşya ürünü sergileniyor. Yerli ve yabancı alıcılar, klasik ve teknolojik promosyon ürünlerin yanı sıra fuarda kişi ve kurumlar için tasarlanan özel ürün yelpazesini de yakından inceleme fırsatı buluyor. Firma yetkilileri, fuar süresince sektör profesyonelleri ile buluşarak B2B alanlarında tedarikçilerle iş görüşmesi gerçekleştirebilecek.

Yaklaşık 500 Milyarlık hacme sahip PROMOTÜRK (Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları Derneği), Yurt içi ve Yurt dışında Kamu Kurumları ile STK’lar için 1.000’e yaklaşan üye sayısı ve direkt-dolaylı yaklaşık 500 bin çalışanıyla geniş yelpazede promosyon ürünü üreterek sektörde hizmet veriyor.

TRUMP’UN 100 BİN ADET SEÇİM KAMPANYASI ŞAPKALARI “Made in Türkiye” DEN

Dernek olarak 5 kıtaya ihracat yaptıklarını belirtenPROMOTÜRK Derneği Başkanı Mehmet Yücetürk, “Ülkemizde bu yıl yapılanyerel seçimlerde siyasi partilerin adet olarak milyonları bulan şapka, bayrak, flama, kalem, anahtarlık, kupa gibi ürünleri PROMOTÜRK üyesi firmalarımız hazırladı. Şimdide yurt dışında binlerce kilometreöteki ülkeler için bu çalışmaları devam ettiriyoruz. Amerika’daki seçim yaklaştıkça bu kıtadan taleplerde artıyor. PROMOTÜRK’e üye firmalarımız Amerika’ya bayrak,flama, kalem, kupa, anahtarlık gibi promosyon ürünleri ihraç ederken Zirve Şapka olarak bizde TRUMP’un seçim kampanyalarını yürüten ajansın talebi üzerine Başkan adayı TRUMP’a 100 bin adet şapka gönderdik. Trump’un kendini destekleyen taraftarlarına dağıttığı ve başına taktığı şapka Madein Türkiye imzasını taşıyor. Biz TRUMP’un 100 bin adet şapkasını haftada ürettik. 1 ay dolmadan da teslimini gerçekleştirdik.

İHRACAT’A 10 MİLYAR DOLARLIK KATKI HEDEFLİYORUZ

Biz PROMOTÜRK olarak 5 kıtaya ihracat yapıyoruz. Yabancı ülkelerdeki Kamu Kurumlarının, STK ve profesyonel satın almacıların bizi tercih etmelerindeki en önemli etken; kaliteli malzeme, tedarik kapasitemizle birlikte erken teslim ve diğer ülkelerle rekabet edebiliyor olmamız. Coğrafi konum dediğimiz hava, kara, deniz ulaşımına sahibiz. Asya ve Avrupa’ya tabiri caizse bir adım mesafedebir ülkeyiz. Avantajımız, oluşan her türlü şartta rakip ülkelere göre çok daha hızlı aksiyon alabilme kabiliyetimizin olmasıdır.1000’e yaklaşan üyemizle ve PROMOTÜRK olarakihracata büyük önem veriyoruz.Yakın zamanda Promosyon ve hediyelik eşyada ihracatımızı 10 milyar dolara çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.
Promosyon Show Fuarı 21 Eylül 2024 Cumartesi’ye kadar ziyaretçilerini ağırlamaya devam edecek.

 

 

 

 

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıRönesans Holding’in Hollanda’daki iştiraki Ballast Nedam sürdürülebilir yaşam alanlarıyla geleceği şekillendiriyor
    Sonraki yazıATA GYO ilk 6 aylık sonuçlarını açıkladı